Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Олару Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Олару Ю. Ю. 
Розроблення структури креативності особистості майбутніх економістів у процесі гуманітарної підготовки в умовах вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Олару // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні та психологічні науки. - 2013. - № 1. - С. 148-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2013_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 120.614 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Олару Ю. Ю. 
Поняття "креативність" у системі підготовки майбутніх економістів в умовах ВНЗ [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Олару // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_8
Розкрито зміст поняття "креативність". Проаналізовано проблему креативності в системі підготовки майбутніх економістів за умов ВНЗ. Обгрунтовано взаємозалежність розвитку креативного компонента особистісного утворення майбутніх фахівців економічного профілю зі створення креативного навчального середовища. Наголошено, що розвиток креативності, як складного особистісного утворення, у якому професійно-особистісні особливості майбутнього фахівця найбільшою мірою взаємодіють з пізнавальними потребами й когнітивною діяльністю у процесі організації особистісно-розвивального навчання. Аргументовано, що створення креативного навчального середовища, зорієнтованого на засвоєння знань, креативне навчання, інтенсифікує набуття нового знання, досвіду креативних дій у сфері професійної діяльності економіста.Раскрыто содержание понятия "креативность". Проанализирована проблема креативности в системе подготовки будущих экономистов в условиях ВУЗ. Обоснована взаимозависимость развития креативного компонента личностного образования будущих специалистов экономического профиля по созданию креативной учебной среды. Отмечено, что развитие креативности, как сложного личностного образования, в котором профессионально-личностные особенности будущего специалиста в наибольшей степени взаимодействуют с познавательными потребностями и когнитивной деятельностью при организации личностно-развивающего обучения. Аргументировано, что создание креативной учебной среды, ориентированной на усвоение знаний, креативное обучение, интенсифицирует приобретение нового знания, опыта креативных действий в сфере профессиональной деятельности экономиста. Meaning of the notion of creativity is specified. Problem of creativity in the system of future economists’ university education is analyzed. Interdependence of development of future economists’ creative component of personality with the establishment of a creative educational environment is proven. Emphasis is made on the development of creativity as a complex facet of personality, where professional and personal features of the future specialist interact the most with cognitive needs and activities in the process of organizing personal-developmental learning. It is argued that establishment of a creative educational environment, focused on mastering the knowledge and creative teaching intensifies acquisition of new knowledge and gaining experience of creative actions in the professional activities of an economist.
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.567 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Олару Ю. Ю. 
Комунікативна підготовка майбутніх економістів у контексті креативного підходу до навчання у процесі вивчення гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Олару // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 558-564. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_96
Розкрито особливості комунікативної підготовки майбутніх економістів у контексті креативного підходу до навчання. Обґрунтовано взаємозалежність розвитку креативного компонента особистісного утворення майбутніх фахівців економічного профілю зі створення креативного комунікативного навчального середовища. Доведено ефективність комунікативної підготовки в умовах креативного підходу до навчання, що зумовлюється її спрямуванням на кожного студента і групу, в якій відбувається основна діяльність і взаємодія. Зроблено висновок, що реалізація комунікативної підготовки можлива завдяки поєднанню трьох форм засобів впливу: теоретичне навчання ефективній комунікативній поведінці – виклад лекцій, проведення семінарських занять; оволодіння практичними вміннями й навичками, що передбачає проведення тренінгових вправ, ділових та рольових ігор, у процесі яких студент стає активним учасником комунікативної ситуації, здобуває досвід успішного спілкування; актуалізація самостійної роботи студентів.Раскрыты особенности коммуникативной подготовки будущих экономистов в контексте креативного подхода к обучению. Обоснована взаимозависимость развития креативного компонента личностного образования будущих специалистов экономического профиля по созданию креативной коммуникативной учебной среды. Доказана эффективность коммуникативной подготовки в условиях креативного подхода к обучению, что обусловлено ее направленностью на каждого студента и группу, в которой происходит основная деятельность и взаимодействие. Сделан вывод о том, что реализация коммуникативной подготовки возможна благодаря сочетанию трех форм средств воздействия. Это – теоретическое обучение эффективному коммуникативному поведению – изложение лекций, проведения семинарских занятий; овладение умениями и навыками, что предусматривает проведение тренинговых упражнений, деловых и ролевых игр, в процессе которых студент становится активным участником коммуникативной ситуации, приобретает опыт успешного общения; актуализация самостоятельной работы студентов.Specific features of future economists’ communicative training in the context of creative approach to teaching are dwelled upon. Interdependence of development of creative component of future economists’ personal formation with implementation of creative communicative educational environment is substantiated. The paper proves the effectiveness of communicative training under the conditions of creative approach to education, which is facilitated by its targeting each student and each group, where the main activity and interaction take place. It is concluded, that implementation of communicative training is possible through combination of three means of influence: theoretical teaching efficient communicative behavior – presentation of lectures, conducting seminars; mastering practical abilities and skills, which involves conducting training exercises, simulation and role-playing games, in the course of which a student becomes an active participant of communicative situation, and acquires experience of successful communication; actualization of students’ independent work.
Попередній перегляд:   Завантажити - 450.807 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського